Mezar Taşı Nasıl

Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
numan_tas' Alıntı:
ben ölürsem,vasiyetim;banada böyle bir taş yapılması...ama ybr 125 olsun.
En gencimiz sensin,sen hepimizi gömersin.Sakın eklemeye kalkma bir daha msn den bıktım hayır demeye
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
kocaday, sen iyi ki istememişsin bu mezar taşından...Daha üstüne sığdıramıyoruz seni, bir de bunun altına sığmayı düşün.:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Taş gibi motormuş:cherry: Bi tane de ben oydursam ne trafik üstünlüğüm olur yaw. Sıkıysa vursun arabalar.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst