hani her şey çok iyiydi ?
her sene büyüme rekorları kırıyorduk
yollar ,köprüler , hava alanları, yakılan ormanlar ,baba ımf ye borç vermeler, nedir yani sonuç ?
haftada bir akar yakıta zam ,mtv ye zam ,ötv ye zam ,maaştan alınan vergiye zam bu mudur sonuç ?
çok sallayıp yüklendikleri dönemde döviz nerelerdeymiş şimdi nerelerde ?
o zaman da borçlar ne kadarmış şimdi ne kadar?
bu halk bunu zevkle şevkle ve isteyerek ödeyecek...
ödeyecek çünkü zamanı gelince güzel bir algı operasyonu ile kendinizi vatanı kurtarmış gibi hissedeceksiniz, biraz mehter ve biraz "eyyyy dış mihraklar ,eyy fetö" ile en başından beri nasıl kandırlıyorsanız öyle kandırılmaya devam edeceksiniz...
akıl herkezde yok yapacak bir şey de yok