abi makinece konuşmayalım insanlar anlamıyo sen makina ben makine![]()
Bu ne yahu nedir bu nick deiştirme sevdalarımetalgot ii di
![]()
Şimdi exorsict arkadaşım, sen bu nick'i değiştirince yolda benzininin bitmesinden, adım başı çevirmeye girip motor bağlatmaktan, krank kırmaktan, yola far-plaka...bilimum motosiklet parçası dökmekten kurtulabilecek misin? Yoksa bunlar hep metalgot laneti miydi?![]()