[Mersin - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
bu gün 170 km yol yaptım.az kalsın radar yiyodum.önümdeki hayabusa 106 km yle yedi.benmki 98 km olduğu halde yazmdı polis abilerim.öğrenciyiz falan dedim.affetti saolsun.silifke.susnoğlu.cennet-cehennm-limonlu.ayrıca her gördüğümüz yerde denize girdik arkadaşımla.bu arada hayabusanın sahibini tanımam:pben motoru yakından incelemk için yanına kadar gittim.nazar değdrdim adama radara girdi:payrıca mersine gelincede delirmiş vaziytte müthiş bi çılgınlık örneği göstererk sarnıca tatlı yemeğe çıktık.hiç resim yok bazı sebeblerden dolayı resim çekmeye fırsat olmadı.resim olmadan bu yazıyı yazma gereğinide neden duydum bilmiyorum:psaygılar mersin mt!

Olmaz kardeşim. Fotografsız geziye gezi demeyiz....:p:p:p:p
Birdaha ki sefere fotograf olsun... :p:p:p:p:p

Küçük bir piknik

Gecenlerde ailecek bi piknige gitmişdik. Mersin kuyuluk orman deposunun üst tarafı... Ben, Eşim, Eşimin kuzeni, agabisi ve teyzemiz ve en küçügü 1 en büyügü 6 yaşında olan 3 cocuk vardı. Eşimin Agabisi kendi mobileti ile geldi. Geri kalanlar ve piknik malzemelerini 2 sorti yaparak benim cbf ile götürdüm...
Asagıda piknige gelen başkaları vardı ama biz biraz daha yukarıyı tercih ettik iyi de etmişizz..
Bazı fotolar net degil Çünkü eşim cogunlukla Vİdeo cekimi yapmış bende video lardan foto cekiyorum bu kadar oluyor...:silent::silent:
Asagidaki piknikdaşlarımız..:p:p:p




Video dan cektigim için yakalayabildim. burada hafifden önü kalkmış CBF in..


Bu video ları izleyince cıktıgımız yerin yüksekligini daha iyi anladım.


Artistik bir bakışş:p:p:p


Hemen ateş yakıp mangalı yellemeye başladık.. Çünkü acıkmıştık


Ben etleri pişirmekle ugraşırken diger tarafda çoban salatası hazırlanmış bekliyor.. :cat::cat:


Ben etleri pişirmekle mesgul ken kayınco da cocuk avutmakla meşgul oluyor.:queen: kucagında kuzenin kızı yanında teyzenin büyük ogluu....


Açlık böyle bişi olsa gerek cocuk etin pişmesini bekleyememiş hazırlanan çoban salata da ekmek arası yapmışş götürüyo kerataa....


Dörtlüyü kurmusduk... aradan CBF güzel görünüyo Maşşallahh


Cay keyfimizi kayınco ya borcluyuz... Her ne kadar etleri pişirirken suyunu ben kaynattımsa da cayımızı o demledi...


Demir atlarımız net görünmüyor ama idare eder...


Kuzenim ve kız Allah bagışlasın çok tatlı Maşşlaahhh maşallah..


Mutlulugumuz yuzumuzden okunuyordu... Allah bozmasın


Teyzemin küçük oglunun toprakla bulusması:p:p


CBF in henüz döseme üzerindeki naylon kılıfı duruyor..

 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hacıı kaskı göremedik nerdeee!!sen resimsiz geziye gezi demessen bende kasksız motor kullanana motorcu demem:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hacıı kaskı göremedik nerdeee!!sen resimsiz geziye gezi demessen bende kasksız motor kullanana motorcu demem:p

lafı ağzımdan almışsın be huceyn ( güdümlü hüceyn )

yola kiminle çıktığını bilmiyorum ama radar noktalrını bilen biriyle çıkmalıydın ve ayrıca hız yapılmayacak yerde yapmışsın. polis abi affetmil ama trafik affetmez sevgili kardeşim. akıllan deyişim bundandır.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
lafı ağzımdan almışsın be huceyn ( güdümlü hüceyn )

yola kiminle çıktığını bilmiyorum ama radar noktalrını bilen biriyle çıkmalıydın ve ayrıca hız yapılmayacak yerde yapmışsın. polis abi affetmil ama trafik affetmez sevgili kardeşim. akıllan deyişim bundandır.

saol abi.nasihatlerini dinlediğim tek kişisin:rendeer::cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
lafı ağzımdan almışsın be huceyn ( güdümlü hüceyn )

yola kiminle çıktığını bilmiyorum ama radar noktalrını bilen biriyle çıkmalıydın ve ayrıca hız yapılmayacak yerde yapmışsın. polis abi affetmil ama trafik affetmez sevgili kardeşim. akıllan deyişim bundandır.

Normal de trafige kask sız cıkmam Burada ki durumda motora ufak bir rolanti ve debriyaj ayarı yaptım ve denemek için o bölgede bir iki tur atmışdım. O esnada cekilmiş video dan alıntı fotolar bunlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
bırak şimdi ya:p:p:p:p:p:mrgreen:

Huseyin kardeş valla deyom bak Hatta atrcımın bile kaskı yoksa yola cıkmam Sencer abi de gördü birkaç kez ziretine gittim beni kaskzıs görmemiştir.... Artcımı da tabiiii kii :cat::cat::cat:

(Tabi kızacagını bildigim için kask takıyommmm caktırmaa :p:p:p:p dermişim)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Huseyin kardeş valla deyom bak Hatta atrcımın bile kaskı yoksa yola cıkmam Sencer abi de gördü birkaç kez ziretine gittim beni kaskzıs görmemiştir.... Artcımı da tabiiii kii :cat::cat::cat:

(Tabi kızacagını bildigim için kask takıyommmm caktırmaa :p:p:p:p dermişim)

abi şaka bi yana.severim seni.takılıyorum işte sana.üzülmekte istemyiz:rendeer:saygılar:wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
canlarım benim, ne güzel sohbetlerdesiniz. özledim hepinizi ama yakında aranızdayım. zaten motosiklete binememek çıldırtıyor. sürgünde gibiyim.

hepinizi öpüyorum. sevgilerimle :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
abi şaka bi yana.severim seni.takılıyorum işte sana.üzülmekte istemyiz:rendeer:saygılar:wiinkk:

İlgi ve alakanızA teşekkür ederim huseyin kardeş. En kısa zaman da görüşmek üzere. :rendeer::rendeer::rendeer:

arkadaslar marmok a gitmeyı dusunen varmııı????

Evet ben düşünüyorum. Ama sadece şünmekle yetiniyrum gelebilecegimi hiç sanmıyorum...:salut::salut::salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
İlgi ve alakanızA teşekkür ederim huseyin kardeş. En kısa zaman da görüşmek üzere. :rendeer::rendeer::rendeer:



Evet ben düşünüyorum. Ama sadece şünmekle yetiniyrum gelebilecegimi hiç sanmıyorum...:salut::salut::salut::salut:

maliyetini net hesaplayabilsem gitmeyi düşünüyorum:bounce:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
maliyetini net hesaplayabilsem gitmeyi düşünüyorum:bounce:

Maliyet hesaplaması derken Gidilecek Km belli motorunun ne kadar yaktıgını biliyorsundur yeme içmeyide eklersen Birde ne olur ne olmaz diyerek B planını da yaparsan İşlem tamam demekdir...:cat::cat::cat:

Katılım fazla olursa şansımı biraz daha zorlarım. Ayrıca bu benim için grup suruşlerinde ayrı tecrübe olur.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Maliyet hesaplaması derken Gidilecek Km belli motorunun ne kadar yaktıgını biliyorsundur yeme içmeyide eklersen Birde ne olur ne olmaz diyerek B planını da yaparsan İşlem tamam demekdir...:cat::cat::cat:

Katılım fazla olursa şansımı biraz daha zorlarım. Ayrıca bu benim için grup suruşlerinde ayrı tecrübe olur.

abi geçn sene sadece giriş 50 ytl di:farao:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
abi geçn sene sadece giriş 50 ytl di:farao:

:farao::farao::farao::farao::farao::farao::farao::farao::farao::farao:

O zaman yapılacak tek bişi var gidecez ama girmeyecez sadece gezi için gidecez....:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
Yada daha guzel bir yere gezi ye gidecezz:cat::cat::cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
aklınızı başınıza alın da bir gecelik konaklamalı bir gezi planı yapın bence. mesela nevşehir, peribacaları ne bileyim hatay tarihi yerlerle dolu.... ben 50 ytl ye 400 km giderim de kalnıyla yemek bilem yerim...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
aklınızı başınıza alın da bir gecelik konaklamalı bir gezi planı yapın bence. mesela nevşehir, peribacaları ne bileyim hatay tarihi yerlerle dolu.... ben 50 ytl ye 400 km giderim de kalnıyla yemek bilem yerim...

ondan gitmiyorum işte:pr:plan yapın nedemk oluyo hacı:silent:sensiz konaklamamı olur:pr:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sencer abimiz yeni yeni kendini topluyor. Bu durumda uzun yola cıkmak istemiyor sanırım.... Yada süpriz mi yapacak ne :silent::silent:

valla şartlar olgunlaşıp da zamanı denk gelirse en az 2-3 gün sürekli çadırlı yol yapmayı düşünüyorum. ikinci bir allah Kerim gezisi yolda sanırım. sadece yol ve yemek masrafını iyi düşünmek gerekli. bunun için bir toplantı gündemi oluşturmak gerekir. kimler böyl bir yolculuğa hazır olabilir?

aslında iyi bir harita üzerinde mersinden hatay ve gezilecek yerleriyle beraber oprdan kuzeye doğru geçip nevşehir ve ordan alanya ve mersin planı yapıyorum. en azından hataya aralıksız yolda ihtiyaç molalaı ve gün içinde hatayda ki tarihi yerlerin ardından o gece orda konaklayıp sonra sabah yola çıkarak nevşehir ve bir gece orda kalıp ordan alanya ve mersin. tahmine süre 4 gün. ama kaç km eder işte orasını iyi hesaplamak lazım. fakat 1000km den az olmayacağı kesin. bu benim için

100-120 uyl benzin
günlük 40 ytl den 160 ytl ek masraf
ile 4 günde 280-350 arası toplam ödenek gerekli

yapabilir miyiz sizce?

ayrıntılar gelecek cevaplardan sonra değerlendirilir sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst