- Konu Yazar
- #1
yılın ve şimdiye kadar görülmemiş bir gg toplantısı gg gecegezisi organisazyonunda bir ilk daha gerçeklerşti motor sevenler motor dostları bir araya gelerek kaynaştı ve yakın sıcak dostluklar kurarak geceyi bitirdik.
katılan tüm arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum..
yeni katılan yeni gg cilere birdahaki buluşmamızda aramızdan görmekden mutluluk duyarım.
marinadaki sahil koydaki yat limanında sahile sıfır mangalları yaktık.müzik ve sohbet eşliginde afiyetle tavuklarımız yedik gerçekden görülmeye degerdi.. hiç gerek yok resimlere bakmanız yeterli yorum yapmaya gerek yok.
2 saat ara ile 2 ekip geldi iyi eğlenceler afiyet olsun deyip gittiler bunu diyemeden geçemeyecem
katılan tüm arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum..
yeni katılan yeni gg cilere birdahaki buluşmamızda aramızdan görmekden mutluluk duyarım.
marinadaki sahil koydaki yat limanında sahile sıfır mangalları yaktık.müzik ve sohbet eşliginde afiyetle tavuklarımız yedik gerçekden görülmeye degerdi.. hiç gerek yok resimlere bakmanız yeterli yorum yapmaya gerek yok.
2 saat ara ile 2 ekip geldi iyi eğlenceler afiyet olsun deyip gittiler bunu diyemeden geçemeyecem