Mersin-Adana ve delilik

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
bir yastıkta kocayın emi:queen: darısı olmayanların başına
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
yazar olmayı denedin mi hiç ? 2-3 tane ask kitabı okumustum ordaki yazarların uslübuna benziyo anlatımların.
çok hoş olmuş ama kızlara kotü örnek oluyosun. :)
demin kız arkadaşım miss ohyeah bu yazıyı okumamı söyledi şimdide bana sen bana hiç böyle şeyler yapmıyosun diye fırca atıyo:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
205
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yazarım zaten .motosiklet net de yazıyorum daha ne :)

şaka tabi çok teşekkürler yüreğinize sağlık...
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
9
canım sevdiğim yaşadığını yaşadığımzı çok güzel yazıya döküyorsun yüreğine sağlık. evet gerçekten çok şanslıyım senin gibi mükemmel bi sevgiliye sahip olduğum için.bende herkese güzel dilekleri için tşk. ediorum. bir su gibi berrak bir çiçek gibi sevgi yüklü okyanus kadar derin bi sevgi yaşatan canım alPERİm seni seviyorum.. HERŞEYİM:rendeer:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
sevgiyi mutluluğu yakalamak zor..yakaladıysanız bırakmayın..asla
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
deniz diyoki " kususursuz bir sevdanın tarifi ancak bu kadar güzel olabilir " . kaan eliyle deniz...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst