Mersin-Adana ve delilik

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
205
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat gece yarısını geçmişti 1 civarları ,canım sıkılıyordu .Kendime bi kahve yaptım,aynaya baktım bu saatte uyumam olanaksız üstelik cin gibiyim.Bütün bi hafta motora binemedim ,cuma günü oldu akşam yine binemedim arabayla çıkmıstım çünkü.
Garaja indim bi yandan sevdiceğimi düşünüyordum bi yandan da ,motoruma bakıyodum ki bakmakla olmaz bu bin çoabuk motora diye bi ses duydum yada duyduğumu sandım.Kaskımı taktım ve yollardayım saat de 1 i geçmiş sokaklar ıssız...Mersin çoktan uykuya dalmış..
Çevreyolunda giderken birde baktım Tarsus yolundayım , hergün geçtiğim yol burası beni sevdiğime götüren...ıssız kimsecikler yok nadiren araba geçiyor...
Ürküyorum...

Bişeyler sağ elimi birdaha dürttü,Tarsusu kattım önüme sessizliğin kimsesizliğin tadı ancak bukadar güzel olabilirdi
Yolda dümdüz olunca deymeyin keyfime...

Yolda bi ara tarlalardanyükselen alevleri gördüm çiftciler zararlı otları yakıyor olmalıydı muhteşem bir manzaraydı...

Tarsus a vardım motoru sağa çektim ve telefona sarıldım, 2 dk sonrada sevdiğim bana el sallıyordu,inanamadığı belli oluyordu...Gelmemi hem ummuyordu hemde istemiyordu tehlikeli olabilir diye..

Daha sonra sadece geçerken gördüğüm Tarsus da yeni yapılan "yarenlik" yoluna girdim motorla aslında buraya araba/motor ile girilmesi yasak,keyfini çıkara çıkara gezindim bikaç da foto alcaktım ki kameramın pili bitmiş o saatte civardaki tek büfeyi aradım buldum tam pilleri alacağım sırada 2 tane arkadaşımla karşılaştım Tarsus da oturuyorlar tabi şok geçirdiler neyaptığımı sordular bu saatte burada "geziyorum sadece" diyebildim ..İyimisin? diye sordular evet iyiydim hemde hiçkimsenin olamayacağı kadar iyi.

pillerimi aldım bir banka oturdum sigaramdan aldığım her nefese başka bir şarkı söyledim...



o sırada 5 adet genç gördüm, ellerinde müzik enstrümanları belli ki aynı frekanstayız yer,zaman vs..hemen kaynaştık meğer arkadaşlar müzisyenmiş kendimi tanıttım mesleğimin müzik olduğunu hobimin is hukuk olduğunu anlattım,
ayaküstü muhabbetin tadına doyum olmadı pek çok konuda konustuk telefonlarımızı aldık beraber çalmalıyız dedik onlarıda uğurladıktan sonra...sevdiğim merak etmiş beni ,aradı,geçerken penceremin altında dur dedi,



apartmanlarının önüne gelirken,bi parça koptu pencereden bakan sevdiğimden,düşmedi "indi" ,eğildim aldım bir kağıda sarılmış çiçek ,başımı yukarı kaldırdım,bi parçada gülümsemesi indi üzerime,incitmeden el salladım ...
biraz ilerde sağa çektim ve okudum ellerine yüreğine sağlık...

yola koyuldum , aynı yoldan aynı yangından geçtim ve saat 3ü geçiyordu eve vardığımda..herşey çok güzeldi..teşekkürler gece, teşekkürler kahve...








aşağıda daha önce yazdığım Adana-Mersin yolu izlenimlerim var...işe yarayabilir..

mersin adana arası yaklaşık 70 km lik bir yol

karayolu iki şehri birbirine bağlasada aslında hiç de şehirlerarası saki n bir
yolda gidiyor gibi değilsiniz oldukca yoğun ve hızlı akan bir trafik var

ve sürekli kavşaklar bulunmkata bu kavşaklardan fabrikalara yük taşıyabn
kamyonlar ok gibi yolun ortasına çıkıyor

yolun sadece tarsus çıkışı ve adana il sınırı kısmında trafik ışıkları
yok diğer yerlerde ise sürekli ışıklarda beklemek zorunda kalıyorsunuz

benim gördüğüm en büyük tehlikes ise ATAŞ Rafinerisinden çıkan
petrol tankerleri ve bunlardan yola akan yağ,benzin,mazot vb... maddeler
buzun üzerinde gidiyor gibisiniz..

şehirden biraz uzaklaşınca bekleyen bir diğer tehlike ise rüzgar
dümdüz ovanın üzerinde rüzgarı kesecek hiç bir yapı
yok ve rüzgara dikkat etmek gerekiyor.Kamyonların ve yanınızdan hızla gecen
arabaların rüzgarıda aklınızda kalsın.


yol hakkında söylenecek en olumlu söz 24 saat kontrol yapan trafik, jandarma ekipleri.her an için radara
yakalanma ihtimali mevcut..dikkat etmek lazım,,gnelde trafik 90km civarında seyrediyor
nadiren trafik canavarlarına rastlıyoruz..

gecici ve yakın zaman da
düzeltilebilecek bir sorun olarak da Huzurkent civarındaki bozuk asfaltı söyleyebiliriz...
yol makinalarca "taranmış" ve yarıklardan birine girdiğiniz anda kndinizi
yol dışında bulmanız an meselesi...umarım yakın zamanda düzeltilir.

yol ticaretin kalbinin aTTığı bir yol olmasına
çok önemli ve işlek olmasına rağmen ne yazıkkiçok kötü heryer çukurlarla dolu
bazıları doğrudan kaza yapmanıza bile yol açabilir..

ve yollarda kedi köpek kirpi vs ölülerine çok rastlanıyor...hem bir leşe çarpma ihtimali
hmde canlı bir hayvana çarpma ihtimali çok yüksek..

ve allahtan yol dümdüz 70km boyunca hiçbir viraj yok ancak bunun dez avantajı
dikkatinizin çok cabuk dağılıyor olması bir anda dalabilirsiniz
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
hoca harikasın ya.. :cat:

bu saatte o yol.. çok ii walla.. :queen: ama bana haber vermedin warya.. bende burda birisi arasada çıksam diye bekliyodm... :cherry: :queen:
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
9
hala şaşkınım sevdiğim gecenin bi yarısı seni o mükemmel sarı motorunla penceremin önünden geçerken gördüğüme..ilk başta böyle bi çılgınlık yaptığını duyduğumda çok telaşlanmıştım çünkü gecenin bi yarısı ve tek başınaydın..evine vardığındada içimdeki rahatlık ve mutlulukla iyi yapmış dedim:rendeer: yeniden bana yaşattığın mutluluk için tşk. seni seviyorum
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yahu ne ddim sana bilmemki...
" aşk ile yanan cana neylesin dereler " demiş atalar. seni aşkının alevise hiç sönmesin dostum :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
205
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkürler :cherry:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
267
Helal olsun arkadaş,allah tekerine de,yüreğine de,aşkına da zeval vermesin bravoooo.::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
süpper yaa..ne diim ben sana artık..bende aynı şeyi yani gecenin bi vakti kontağı çevirip vurup gitmeyi istediğim için alıcam motor..en büyük isteğim bu benimde..ee artık neresi olursa, belki sevdiğmizin yanı belki boğazın ıssız bi köşesi, belkide gün doğumunu seyredebileceğim iyi bir yer.. istanbul burası gidecek çok yer var.

umarım herkes hayallerine kavuşur.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Anladım! Siz aşıksınız,hemde HAYATA ona sıkı sarılın lütfen ve sakın bırakmayın.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
super:) aman diim, kucucuk seylere kavga etmeyin, her zaman herseyi iyiye yorun:D cok guzel ya:)
mesafeler de sorun diil, yeter ki yurekler bir olsun:):rendeer:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
:rendeer: işte bu yaa hayat bu ask bu. Motor ve aşk ikisi bir olunca tarifsizz. :cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
gecenin karanığında yalnız ucan kartal ömrün böle istediğin gibi sana neşe vererek geçsin başarılar:)
 
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
126
tebrik ederim başkanım allah mesut etsin bi ömür boyu mutluluklar alkışlamayanın çamaşır makinası bozulsun :) ama insan bi haber verir be gecenin bi yarısı belki gelirdik helal olsun bravo valla bende karşılıksız yaşıyorum karşılık alabilsemher hafta sonu ereğli mersin yapacam herhalde ama yokki :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
198
başkanım senin ağzından bal dökülüyor ya sen hukukçusun ama edebiyatçı ruhun ağır basmış nedeni ya bir insan başından geçeni bukadar şahanemi anlatır be kardeşim kız arkadaşında çok şanslıymış böyle birini sevdiği için mutlulklar diliyor herşey gönlünce olsun diyorum seni seviyor saygılar sunuyorum
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
6
kardeşim sevği bu işte ne zaman ne yol aşk dediğin herşeye kadir tebrikler size hayat boyu mutluluklar:rendeer:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay beeee ne aşk mış
allah içbir zaman huzurunu agız tadınızı bozmasın
almina sende abimizin değerini bil heeeee :) kimse yapmaz yani gecenin bi yarısı bu güzelliği
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst