merhabalar

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
13
tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.korumalar gerçekten de önemli kriterler.forumlardan da zaten kask alışkanlığını özendirmeye çalıştığınızı da görüyorum.kimse bana birşey olmaz dememeli.tedbirimizi almalıyız tabi
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
13
arkadaşlar bahsettiğim motoru alamamanın verdiği moral bozukluğuyla uzunca bir süre girmemiştim siteye...yani hala bir motorum yok ama hala uğraşıyorum..
yanlış bilgi kalmasın diye yazıyorum ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst