Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.korumalar gerçekten de önemli kriterler.forumlardan da zaten kask alışkanlığını özendirmeye çalıştığınızı da görüyorum.kimse bana birşey olmaz dememeli.tedbirimizi almalıyız tabi
arkadaşlar bahsettiğim motoru alamamanın verdiği moral bozukluğuyla uzunca bir süre girmemiştim siteye...yani hala bir motorum yok ama hala uğraşıyorum..
yanlış bilgi kalmasın diye yazıyorum ..