Merhabalar...

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
55
abe ad bi beşlik :cherry:
telvesi boldur ,acılmıyo incan
bi beşlik ad sen :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------



senin hakkında bişeyler söylebilirim, hadi buda benden olsun :bounce:
- TAI çalışıyorsun
- adın serkan
- emin değilim ama mehmetle akrabasızınız

nasıl bunuda bildim :cherry::cherry:

Hehehe malesef hayır. :mrgreen:

Herkese teşekkürler arkadaşlar, hoşbuldum...

Bu arada hayatımla ilgili yorumlarınızın benimle uzaktan yakından bi alakası yok uyandırıyım.. :D

O zaman gelecekteki tahminlerimiz için bir kaç ihtimali eledik. :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
22
slm.

kardeşlerim merhabalar,
ilk mesajımı atıyım dedim.hadi hayırlı olsun.motorum mondial 100 kh,3 yıldır sürücüsüyüm.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.:silent:
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
HoşgeLdn NEO .. aLLah gönlüne göre motor versn ii sürüşler dilerm kalıcı olman dileğiyle..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Mehmet H.geldin öncelikle..

Umarım en kısa zamanda en güzel rr a sahip olursun.

Bu arada bana da alırmıydın bir spyder :)))
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Herkese teşekkür ederim, hoşbuldum...

Soner, sana almıycam da kime alıcam kardeşim, ayıp ettin... :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Kardeşim benim eyvallah umarım istediğin en güzel motorlar senle olur :).
Bu arada istediğin dedim çünkü Bu yeni alacaklara da bilgi olsun sendeki bu scooter işi çaktırmadan çok iyi aslında , tarzına karar verirsin demişlerdi de ben diretmiştim bu motor benim olacak diye ilk bikaç gün anladımki sanki cross motorlarda her zaman bi yanım kalacak Ama şanslı bi adamım ki evet ben en doğru kararı vermişim.
Hergün daha da bi aşık oluyorum kızıma :)))
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Bakarsın bigün bi cross alayım dersin, sende crosscu olursun...Ama spyder'ın tadını çıkar öncelikle...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst