Merhabalar...

Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Merhaba arkadaşlar...Ben Ankara'dan Mehmet... Uçak-Helikopter Gövde Teknisyeniyim... Şu an için Mondial 151 RS kullanıyorum ama en yakın zamanda 250 CC lik bir Regal Raptor almayı düşünüyorum... Forum üye olalı biraz zaman oldu ama tanışma mesajı bugüne kısmetmiş...Herkese cezasız, kazasız, keyifli sürüşler dilerim... :bounce:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hosgeldin Neo.
Govde teknisyeni ne demek.
Biz karpuz alirken govdesine boyle tik tik vururuz iyi mi diye.
Oyle bisey mi yapiyonuz?:)

ha!! ben kendimi tanitmayi unuttum.
Forumdakiler kaçik diyorlar ama neden bilmiyorum.:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Hosgeldin NEO

Govde teknisyeni ne demek.
Biz karpuz alirken govdesine boyle tik tik vururuz iyi mi diye.
Oyle bisey mi yapiyonuz?:)

Sen bari bu tik tik tan anliyorsun az cok..
Ben hala pek anliyorum diyemem kendim icin..
Pederde görürdüm eskiden..
Karpuzu tokatlardi ve hmmm bu iyi derdi..
Ve geneldede dogruydu sectigi karpuz..
Bende tokatliyorum ama hepsi ayni benim icin..:pr:
Tin tin ötünce iyi degil kalin ses cikarirsa iyi diye duymustum pederden ama ögrenemedim hala tam olarak...

Eski hatun bile bana sen nasil türksün (kendisi Almandi) bir karpuzun kavunun iyisini secemiyorsun beceriksiz herif derdi eskiden hep.. :queen::queen:
O bile biliyormus Türklerin karpuzun iyisini tokatlayarak sectigini..
Düsünün artik..
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Hosgeldin NEO



Sen bari bu tik tik tan anliyorsun az cok..
Ben hala pek anliyorum diyemem kendim icin..
Pederde görürdüm eskiden..
Karpuzu tokatlardi ve hmmm bu iyi derdi..
Ve geneldede dogruydu sectigi karpuz..
Bende tokatliyorum ama hepsi ayni benim icin..:pr:
Tin tin ötünce iyi degil kalin ses cikarirsa iyi diye duymustum pederden ama ögrenemedim hala tam olarak...

Eski hatun bile bana sen nasil türksün (kendisi Almandi) bir karpuzun kavunun iyisini secemiyorsun beceriksiz herif derdi eskiden hep.. :queen::queen:
O bile biliyormus Türklerin karpuzun iyisini tokatlayarak sectigini..
Düsünün artik..


Aramıza hoş geldin neo kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle...

Bende her seferinde 3 4 karpuzu alıp tokatlarım...
Ama nası iyisini seçeriz nerden anlarız bilmem :)Maksat tokatlamak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin..... ben de hava harp okuluna gitmek istiyordum ama puanım gitmek istemedi , kıramadım : ) iyi forumlar ...
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar, hoşbuldum...Ama benim mesleği nasıl karpuz kavuna bağladınız anlayamadım ama takdir ettim sizi... :mrgreen: Gövde üretimi yapıyoruz diyeyim kısaca amele... :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
hoşgeldin mehmet kardeş.
umarım keyifli zamanlar yaşarsın formda.
ankaradasın bende ankaradayım.
ayrıca alacağın motoru belirtmişsin ki demek karar vermişsin regal-raptor 250 lilik.
arkadaşlar bilir beni 6. hissim kuvvetlidir.bakalım doğrumu ? sen karar ver
- ankarada oturuyorsan batıkentte ikamet ediyorsun
- kullandığın arabanın markası opel
- eğer rr düşünüyorsan şu sıralar aklında gri T gidon bir makina var ki bence olacak
- ve son olarakta motorunu aldıktan sonra diğer rr arkadaşlarınla birlikte haftasonu ankara caddelerinde gezi yapacaksınız
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
hoşgeldin mehmet kardeş.
umarım keyifli zamanlar yaşarsın formda.
ankaradasın bende ankaradayım.
ayrıca alacağın motoru belirtmişsin ki demek karar vermişsin regal-raptor 250 lilik.
arkadaşlar bilir beni 6. hissim kuvvetlidir.bakalım doğrumu ? sen karar ver
- ankarada oturuyorsan batıkentte ikamet ediyorsun
- kullandığın arabanın markası opel
- eğer rr düşünüyorsan şu sıralar aklında gri T gidon bir makina var ki bence olacak
- ve son olarakta motorunu aldıktan sonra diğer rr arkadaşlarınla birlikte haftasonu ankara caddelerinde gezi yapacaksınız

Su benimkine de bak be!
Hadi kardes, çok merak ettim.



:p
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
hoşgeldin mehmet kardeş.
umarım keyifli zamanlar yaşarsın formda.
ankaradasın bende ankaradayım.
ayrıca alacağın motoru belirtmişsin ki demek karar vermişsin regal-raptor 250 lilik.
arkadaşlar bilir beni 6. hissim kuvvetlidir.bakalım doğrumu ? sen karar ver
- ankarada oturuyorsan batıkentte ikamet ediyorsun
- kullandığın arabanın markası opel
- eğer rr düşünüyorsan şu sıralar aklında gri T gidon bir makina var ki bence olacak
- ve son olarakta motorunu aldıktan sonra diğer rr arkadaşlarınla birlikte haftasonu ankara caddelerinde gezi yapacaksınız


Kardeş sen erdin mi ?..Nereden bildin ya ?!..Helal olsun sana...Şimdi param olsa sana bi Regal raptor spyder alır hediye ederim...:mrgreen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
55
hoşgeldin mehmet kardeş.
umarım keyifli zamanlar yaşarsın formda.
ankaradasın bende ankaradayım.
ayrıca alacağın motoru belirtmişsin ki demek karar vermişsin regal-raptor 250 lilik.
arkadaşlar bilir beni 6. hissim kuvvetlidir.bakalım doğrumu ? sen karar ver
- ankarada oturuyorsan batıkentte ikamet ediyorsun
- kullandığın arabanın markası opel
- eğer rr düşünüyorsan şu sıralar aklında gri T gidon bir makina var ki bence olacak
- ve son olarakta motorunu aldıktan sonra diğer rr arkadaşlarınla birlikte haftasonu ankara caddelerinde gezi yapacaksınız

Bende ekliyim bari;

Afyonlusun
Akıncılar hava üssünde TAI için çalışıyorsun
80 doğumlusun
TAI de Serkan adında bir arkadaşın var
Baba tarafında Mehmet isimli akraban var
Anne tarafında Ali isimli akraban var

ve liste böyle gidiyor. :queen:

Bu arada hoşgeldin NEO. :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Su benimkine de bak be!
Hadi kardes, çok merak ettim.



:p

abe ad bi beşlik :cherry:
telvesi boldur ,acılmıyo incan
bi beşlik ad sen :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------

Bende ekliyim bari;

Afyonlusun
Akıncılar hava üssünde TAI için çalışıyorsun
80 doğumlusun
TAI de Serkan adında bir arkadaşın var
Baba tarafında Mehmet isimli akraban var
Anne tarafında Ali isimli akraban var

ve liste böyle gidiyor. :queen:

Bu arada hoşgeldin NEO. :mrgreen:

senin hakkında bişeyler söylebilirim, hadi buda benden olsun :bounce:
- TAI çalışıyorsun
- adın serkan
- emin değilim ama mehmetle akrabasızınız

nasıl bunuda bildim :cherry::cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Neyse halim çiksin falim.:p

6e_5TL_numara.jpg

Güle güle harca..:cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin,iyi forumlar

arkadaş
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Herkese teşekkürler arkadaşlar, hoşbuldum...

Bu arada hayatımla ilgili yorumlarınızın benimle uzaktan yakından bi alakası yok uyandırıyım.. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst