G gokhanyayin Katılım 12 Kas 2015 Mesajlar 1 12 Kas 2015 Konu Yazar #1 merhabalar ben ızmırden gokhan foruma yenı katıldım daha once cub kullanıyordum yarın yenı motorum rks 200 e kavusuyorum herkese hayırlı gunler
merhabalar ben ızmırden gokhan foruma yenı katıldım daha once cub kullanıyordum yarın yenı motorum rks 200 e kavusuyorum herkese hayırlı gunler