Merhabalar

Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
1
Selamlar abilerim kardeşlerim :) ben umut 21 yaşındayım zonguldak'ta öğrenciyim uzun zamandır motosiklet sevdam vardı ama bi türlü olmuyordu hayırlısı ise bu yaz motosiklet almayı planlıyorum alamasam bile kesin ehliyet çıkarağım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst