Merhabalar

Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
2
Adım tolga aranıza daha bugün katıldım. Bilkent Üniversitesinde okuyorum. Yaklaşık 3 senedir motor sevdam var azda olsa scooter ve enduro deneyimi yaşadım ayrıca. 2011den bu yana Yamaha yzf r125 hastasıyım. Tecrübeli motorcu abilerimden edindiğim bilgiler doğrultusunda 2. elleri pahalı olduğu için alım satım sıkıntısı var ve makineden çok güzelliği konuşuluyor. Onun haricinde Kawasaki ninja 250rlarda hoşuma gidiyor otuş pozisyonu birazcık dik ama idare eder :) gelelim sıkıntıma... Elimde nakit para yok ve ihtiyaç kredisi almak istemiyorum. Aylık kenara atabileceğim para miktarı 500tl(300tl de KYKdan geliyor 200tlde kendim katabilirim). Yamahanın eskiden kendi kredisi varmış faizi fazlada olsa keşke şimdilerde de olsa diyorum. Geçen günlerde Ankara'da Baydar motorsikletle görüştüm böyle bir kredinin artık olmadığını ve ellerinden bir şey gelmeyeceklerini söylediler. 1 1.5 sene kadar beklemek istemiyorum. Annemlerin araba alma imkanları varken bunu da reddediyorum. İşin ilginç yanı babam da zamanında motorcuymuş Honda Four 500ü varmış :) derler ya babanda mı motorcuydu beee. Ama gel gelelim ki bizimkisi kendi kullanmış bana kullandırtmıyor. Abi dedem bile motorcuydu 2 sene öncesine kadar çöpe uçtuktan sonra sattı. Aileden bir şey çıkacağı yok sözüm o ki. Her ay 500tl nakit verip alma şansım var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim gerçekten acı çekiyorum artık...
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
TOLGA KARDEŞİM BENİM DE SENİN YAŞINDA OĞLUM VAR VE BEN DE MOTOSİKLET KULLANMASINI İSTEMEM AÇIKÇASI. YANİ İNSAN BAZEN KENDİ BAŞINA GELEBİLECEKLERİN YAKINLARININ BAŞINA GELMESİNİ İSTEMEZ YA ÖYLE BİR ŞEY YA DA GÜVENEMEME MESELESİ. BABANIN KULLANDIĞI DÖNEMLERDE ETRAFTA BÖYLE DELİ BİR TRAFİK YOKTUR , MAGANDA SAYISI BU KADAR DEĞİLDİR, EKONOMİK KALKINMA SOSYAL KALKINMAYI SOLLAMAMIŞTI (HIRSIZ KILIKLI BİR ÇOK ADAMIN ALTINDA NE BİÇİM ARABALAR VAR NE KURAL DİNLİYORLAR NE NİZAM ,) O ZAMANLAR AVAM EGEMEN DEĞİLDİ BALIK BAŞTAN KOKMAMIŞTI..YİNE DE AKLI BAŞINDA KULLANACAKSAN BEN CE TAKSİT YAPAN MONDİAL VS. GİBİ UFAK CC MOTORLARDAN BAŞLA SONRA SONRA ZATEN BÜYÜTÜRSÜN HEM DE PİŞMİŞ OLURSUN...KAL SAĞLICAKLA...:)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
dostum, Evkur'a kimliğinle gidersen kapıda duran mondial gibi motorlardan çek senet olmadan alabilirsin. Ama fiyat biraz abartıdır. Haberin olsun.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
2
Sayın Ertobi, çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için hem benim hem de babam yerine empati kurmuşsunuz. Dediğiniz gibi ufak cclerle başlayacağım galiba hem şu an için durumumada uygun gözüküyor :) yazlığımızda emektar bir honda activamız vardı onu buraya getirdiğim an sorunum çözülecek gibi bakalım.

Sayın Fabrisio, hondamızı getirtemezsem diye evkura bir bakmayı düşünüyorum yarın öbür gün. Size de teşekkür ederim öneriniz için hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst