- Katılım
- 19 May 2006
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar eskı uyelerden olmama ragmen forumda cok aktıf olamıyordum, tekrardan foruma geldım herkeze merhaba, adım ozgur, istanbuldayım 31 yasındayım, nickim eskiden kalma oldugu ıcın bıraz abes geldı ama napalım ozaman oyleymıs 