Merhabalar

Katılım
19 May 2006
Mesajlar
3
Merhaba arkadaslar eskı uyelerden olmama ragmen forumda cok aktıf olamıyordum, tekrardan foruma geldım herkeze merhaba, adım ozgur, istanbuldayım 31 yasındayım, nickim eskiden kalma oldugu ıcın bıraz abes geldı ama napalım ozaman oyleymıs :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst