Merhabalar

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izmirden önce bi antalya var :) ilk etapta
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Agresif insan Tubiş.. Ahmet abi seni seviyoruz.. Sen bizim herşeyimizsiiiiin.. Ahmet abi buraya yumruk havaya.. Oy oy oy..
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
Biz de Gebzeliyiz ama bu topici kaçırmışiz hoşgeldin siteye
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
ceash biz valla burda kendi çapımızda zaten bir grubuz.. İstersen bize katılabilirsin.. Sık sık Eskihisar vs. beraberliğimiz oluyor. Nerede ise her gece beraberiz biz.. İletişime geçelim istersen.. Sende MT üyesi ve motor sevdalısı olarak paylaşabileceğimiz çok şey vardır eminim .. :)
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
ben Ersen e ara sıra uğruyorum umarım yakında hepinizle tanışırım
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet abi benim avatar güzel olmuş diyimi begendigin için teşekkürler ben sanada bir tane buldum avatar :)bu nasıl :)
prikol173qt.jpg
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
ASHES avatar bulma konusunda ki zevkin ve yeteneğin için seni kutluyorum.bunu senden başkası bulmazdı eminim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst