Merhabalar

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ahmet abim benim.. Hoşgeldin abim.. Ahmet abimiz ccbbdd'nin de dediği gibi resimdeki adamdır yani harbiden. Bruce Ahmet abi diye boşa demiyoruz. Pazar günü gelenler bizzat buna tanık olacaklar. Kızları şimdiden uyarayım Ahmet abime saldırmayın. Sakin sakin yaklaşın. O hepinize yeter :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
hoş geldin sefa getirdin motorunda hayırlı uğurlu olsun inş. kazasız belasız güzel günlerde güzel yerlere güzel haberler için gitmen dileğiyle
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
ccbbdd 'nin dediği ..........ci Ahmet Abi 'nin açılımını biliyorum.. Ve aklıma geldikçe gülmekten geberiyorum.. Ah ahmet abim ah ya.. Süper bir insansın sen.. Bruce Willis yanında halt yesin.. Yüz yılın kazanovasısın sen..

"Meddy meddy meddy" o replik unutulmaz Mavi ay dizisinden.. Bir de unutulmaz bayan Topesto vardı.. Anılar işte.. Ah eski günler ah.. Bir resim ekleyelim bari..

cast.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yazmadan bu kadar çevre varsa siteye alışınca tozunu atıcan demekki Bruce.Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ahmet abimizi tanıyınca çok seveceğinize eminiz zaten arkadaşlar.. Kendisi Bruce Willis'e benzemekten de öte çok candan çok karizmatik bir insandır :)

Ehe aşadaki adamı karşınızda bulunca şaşırmayın.. Silahını her zaman yanında taşımaz ama genç kızlar dikkat etsin kalplerine kurşun sıkar farkettimeden.. Teslim olur duruşuna bakmayın yakar adamın ciğerini :) :) :) :)

Bruce_Willis_193440g.jpg


Dipppppp Not: Ahmet abi yahu senin resmini scan etmeye yada foto çekmeye gerek kalmıyor iyi mi.. Adamla birebir ikiz olmak zorunda imiydin..
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Herkese günaydın arkadaşlar,iyi dilek ve temennileriniz için teşekkür ederim,bu arada cenk kardeşimin abartılı yaklaşımlarına fazla itibar etmeyin lütfen.Bu konuda gerekirse pazar günü bir basın toplantısı yaparız!!!!:mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay ahmet abi bi selam verdin hit oldu topik :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
hoşgeldin de bayağı bi şaşalı geldin be bruce şimdi o pikniğe gelemeyeceğim için bi kat daha fazla üzüldüm artık benim içinde bi basın toplantısı yaparsın dimi? ayrıca motorun hayırlı olsun kazasız , keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Abi Ersen tüm ısrarlarıma rağmen lakabını sölemio bana :p
Ama nası olsa dayanamayıp söleyecek :bounce:
Kooosssskkkocaamannnn bir topikle siteye duyurcam haberin olsun :cherry: :cherry: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin..
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
A2 EHLİYET' Alıntı:
hoşgeldin de bayağı bi şaşalı geldin be bruce şimdi o pikniğe gelemeyeceğim için bi kat daha fazla üzüldüm artık benim içinde bi basın toplantısı yaparsın dimi? ayrıca motorun hayırlı olsun kazasız , keyifli sürüşler dilerim.


A2 ehliyet senin için basın toplantısından öte birebir görüşürüz.üzülme fazla ben artık buradayım sürekli.....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst