merhabalar arkadaşlar......

Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
6
ben ist umraniyden cemil.......
bisan rodstar 250 choper kullanıcısıyım....inşallah burada iyi dostluklar edinirim....şimdiden saolun....
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
merak etme edinirsin hoş geldin sefa getirdin daimi olursun inşAllah
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
0
selam motorcu abilerim ablalrım arkdaşlar :D

ETKİLİ giriş yapıyım dedim :D çocuklumdan beri motor delisiyim 2 sene öncek kendi motorumu aldım şimdide sizin gibi motor sever kişilerle taşmak için burdayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst