- Katılım
- 29 Haz 2009
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
ben ist umraniyden cemil.......
bisan rodstar 250 choper kullanıcısıyım....inşallah burada iyi dostluklar edinirim....şimdiden saolun....
bisan rodstar 250 choper kullanıcısıyım....inşallah burada iyi dostluklar edinirim....şimdiden saolun....