EgeKnn' Alıntı:cbr1000rr valla çok yavaşsın baydın beni izmirde böle araba kullanamazsın valla alırlar anahtarını![]()
EgeKnn' Alıntı:Hız Felakettir.........
koptum beeeeeeeee:queen:EgeKnn' Alıntı:Valla abi sen kalk taaaaaaaa izmirden kalk gel istanbula yolda bıraksınlar ondan sonra bide araba ittirolcak işmi yok benzin bitti yok montumu unuttum yok abi yok CBR 600 RR :mrgreen: