merhabalar. 7 aydır motor kullanıyorum.

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
3
herkeze merhaba. yaklaşık 7 aydır motor kullanıyorum. yaklaşık 1-1,5 yıl araştırdım ve öncelikle işe ehliyet alarak başladım ve en rahat hangi motoru kullanabilirim diye baktığımda yamaha ybr 125 i tavsiyeler üzerine aldım. halen daha kullanıyorum. bu forumdada kafama takılanlar olunca yardım alırım diyerekten üye oldum şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
Aramıza hoşgeldiniz :rendeer: motorunuz da hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst