L laedri Katılım 17 Eyl 2011 Mesajlar 7 17 Eyl 2011 Konu Yazar #1 Aranıza Denizli'den katılıyorum.Öğretmenim.Şu an için bir motorum yok ama almayı düşünüyorum.Benim için verimli bir forum olması dileğiyle..
Aranıza Denizli'den katılıyorum.Öğretmenim.Şu an için bir motorum yok ama almayı düşünüyorum.Benim için verimli bir forum olması dileğiyle..
A apache_48 Katılım 30 Haz 2011 Mesajlar 34 18 Eyl 2011 #2 merhaba ben selami önümüzdeki günlerede denizli gezi planımız var aksilik olmazsa 544 540 12 54 iletişime geçebiliriz hocam
merhaba ben selami önümüzdeki günlerede denizli gezi planımız var aksilik olmazsa 544 540 12 54 iletişime geçebiliriz hocam
metci Katılım 5 Şub 2009 Mesajlar 1,784 18 Eyl 2011 #4 Sayın meslektaşım hoşgeldiniz. Kalıcı ve katılımcı olmanız dileğiyle...
Raphae1 Katılım 19 Mar 2011 Mesajlar 1,661 20 Eyl 2011 #7 hosgeldınız . insallah en kısa zamanda ıstedıgınız motora kavusursunuz.