Merhaba

Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
6
Merhaba Arkadaşlar,

Adım Serdar Altınbilek, 15 Ağustos 1970 Karşıyaka/İzmir doğumluyum. Bursa'da oturuyorum. Makine mühendisiyim.

40 Yaşında motorculuğa soyunduk ama hadi bakalım hayırlısı diyoruz.:cherry::bounce::cherry:

İlk motorum olacak; Yamaha YBR ile Honda CBF arasında çok gittim geldim ama sanırım tercihimi Honda'dan yana kullanacağım.

Herkese kazasız, keyifli sürüşler.
Serdar Altınbilek
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
3
Hoşgeldin seddülbahir, hayırlı olsun. Akıl yaşta değil ...... neyse geç kalmış değilsin. aman dikkat kemik kaynama olayı diyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst