merhaba

Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar iyi günler diliyorum, ben çanakkaleden Tunç 40 yaşındayım, Kamuda çalışıyorum.

Herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler diliyorum.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Merhaba arkadaşlar iyi günler diliyorum, ben çanakkaleden Tunç 40 yaşındayım, Kamuda çalışıyorum.

Herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler diliyorum.

Hoşgeldiniz, tecrübelerinizden yararlanmak isteriz, iyi forumlar...

::tutkuy::
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz,keyifli forumlar.
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
6
Hoşgeldiniz, tecrübelerinizden yararlanmak isteriz, iyi forumlar...

::tutkuy::

Yaş kemale ersede motorsikletde yeniyim.Ehliyeti henüz aldım.Motorsikletimide
4 gün önce.

Ehliyet kursunda alınan birkaç ders , ve "motorsiklet teorisi " kitabını birkaç kez okumam dışında (halen okuyorum) tecrübemde yok.Ancak öğrenmenin yaşıda yok.

Birkaç tane olan motorsiklet siteleri içinde bana en doyurucu gelen site motorsiklet.net.

Gerçi yeniler için özellikle bukadar çok çeşit arasında seçimle ilgili birazda özel bir bölüm gerekli .Birde forumların genel kuralı birinin ak dediğine hemen sonra
kara diğebiliyor ,okuduğun aklını iyice karıştırıyor.belki burdada admin veya yeterli ve güvenilen birkaç kişinin yeni başlayanlara tafsiye bölümü açılsa (sadece bu bölüm diğer yorumlara kapatılsa ) yaralı olacaktır.

Herkese keyifli sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst