merhaba

Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba ben BMW F 650 ST kullanıcısıyım 3 yıldır ve aküde problem yaşadım şuan üzerinde BOSH marka akü var sizin öneriniz nedir?İYİ FORUMLAR
 
Katılım
6 Nis 2010
Mesajlar
18
bence akü işi sans,motorun şarj ıiyi ise en kötu akü iki üç sene gider.benim motorumu alalı 2sene oldu.üştündeki akü çin malı 4 yıldır üzerinde.sorun yok.motoruna az bınıyorsan akü bıter.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst