Merhaba

Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
5
Herkese merhaba,
Adim Mert 30 yasindayim 9 yasimdan beri motor kullaniyorum.
Ozel bir sirkette satinalma yoneticisiyim. Son iki yildir CBF1000 Honda kullaniyorum, Varadero'ya gecme asamasindayim.
Uzun yol yapmayi , bazen sadece esimle, bazen arkadaslarla grup olarak yapmayi cok seviyorum. Son uzun yolumu yazin kas fethiye bodrum istanbul yaklasik 2500 km olarak yaptim. Varaderoya gecip karadenizi koylerine kadar detayli bir sekilde gezmeyi planliyorum.
Herkese keyifli surusler dilerim. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,
Hoşgeldiniz.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
hoş geldin mert hiç bişey için geç değil inşallah o yeni motorla daha nice yerlere gidersin...
 
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
5
Tum hosgeldinler icin tesekkur ederim, ve iyi dilekler icin ;)
 
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
5
Hosbulduk arkadaslar ;)

'she', nickinden anladigim kadariyla bayan olmalisin, Varadero oldukca yuksek bir motordur,
boyunu bilmiyorum ama tanidigim bayanlar hafifligi ve sele yuksekliginden dolayi F650Gs Bmw yi tercih ediyorlar. Vstrom 650 kullanan bir bayanda biliyorum, hafif uzun boylu.
Varadero yuksek ve birazda agir.

Herkes gonlundeki motora kavusur umarim. bu duyguyu cok iyi bilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst