Merhaba

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5
Tekrar merhaba arkadaslar;
Ismim Evren, arkeoloji-askeri tarih uzerine egitim aldim. Kisa bir sure once kriz nedeniyle isimden oldum, ayrica otomobilimde calindi. Bu yuzden motorsiklet iyi bir alternatif gozuktu. En basta zorunluluktu, simdi bir zevk, haz oluverdi. Baslangic icin kendime Suziki AN125 HK yi aldim. 3 aydir biniyorum, 1800 km yol yaptim. Neredeyse tuvalete bile onunla gidecegim. Bu motosiklet dunyasinin icine daldikca daha da meraklisi oluyor insan...Amacim kendim gibi merakli, heveslilerle konusmak ve mumkunse ekip halinde dolasmak (tek cekilmiyor pek :))) ) dilegim. Saygilar&sevgiler...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hoşgeldin o halde aramıza :) Ama dikkatli ol motosikletleri daha fazla çalıyorlar :)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Hoşgeldiniz aramıza.İnş. katılımcı olursunuz.Forumu takip ederseniz etkinliklerimize katılabilrsiniz:rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5
Tesekkurler..KEndi aranizda bulusmalariniz var mi? Tek basina bin bin daraliyor insan...Yakinda bir organizasyon olursa katilmak isterim..Sevgiler..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hoşgeldin evren...
geziler buluşmalar vs. için ana sayfada genelde topik oluyo... bunun dışında biz günlük planlarımızı buluşmalarımızı konu dışındaki mt tükkan topiğinde konuşuyoruz. bekleriz :rendeer:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Tesekkurler..KEndi aranizda bulusmalariniz var mi? Tek basina bin bin daraliyor insan...Yakinda bir organizasyon olursa katilmak isterim..Sevgiler..

İstanbul MT topic inde yazmışsınız Moda da oturuyormuşsunuz.Anasayfada Cadde bostan topiği var bi kısmımız orada toplanıyor.Bi kısmımızda konu dışında MT Tükkan topicinde kararlaştırıp gidiyoruz gezilerimize(genelde avrupa yakası; akşamları) :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
....:rendeer:EVREN ,hoşgeldin :rendeer:. Üyelüğin hayırlı losun.Çalınan araban için geçmiş olsun...:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst