- Katılım
- 31 Mar 2007
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaslar...bende herkeze merhaba demek ıstedım..bıraz gec oldu ama 
neyse ben mustafa kocaelı gebzeden..yaklasık 2 yıldır motorsıklet ılgım var.. ve kullanıyorum..butun arkadaslara kazasız belasız saglıklı mutlu gunler dılıyorum..
neyse ben mustafa kocaelı gebzeden..yaklasık 2 yıldır motorsıklet ılgım var.. ve kullanıyorum..butun arkadaslara kazasız belasız saglıklı mutlu gunler dılıyorum..