HoşbuldukHosgeldin, kazasiz belasiz![]()
İnşallah, kafamda olan birkaç model var ama tabi ki forumda ki kullanıcıların yorumlarını da takip ediyorum. Ehliyetimi alana kadar bakınıyor olacağım.Hoşgeldin,inşallah gönlündeki motoru alırsın.
Merhaba, hoşbulduk.Merhaba![]()
Thank you:rendeer: Welcome..
merhaba ben de aranıza yeni katıldım.2009 ybr kullanıcısıyım. motorumdan pek memnun değilim ama beni taşıyor çok şükür![]()