Merhaba

Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
0
Merhaba;

Bugün motorsiklet ehliyeti için evraklarımı tamamlayıp başvurumu yaptım.
Kursa pazartesi başlıyor olacağım.

En kısa sürede ehliyetime, motorsikletime kavuşup yollarda sizlerin yanınızda yer almak için heyecanlanıyorum.

Sevgiler, saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst