Merhaba

Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende. Karaman da öğrenciyim izmir de yaşıyorum.İlk motor olarak cbr 125 r düşünüyorum.Umarım istediğim motor u alabilrim tam anlamıyla bir üye olurum sanırım o zaman :)
Konuda kusur ettiysem affola ilk defa bir forumda konu açıp yazı yazdım :)
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Öncelikle hoş geldin, motosiklet tercihin başlangıç icin doğru bir seçim. Herşey gönlünce olsun :cat:
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Hoşgeldiniz hocam.Cbr 125 yakışıklı bir motosiklet, güzel tercih 👍🏻 Bu arada forumu İzmirliler bastı gibi :)
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
2
Hosbulduk arkadaşlar dün itibariyle motoruma kavuştum 😊 teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst