Merhaba

Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
0
Selam Arkadaşlar,

Yeni bir motor kullanıcısı olarak aranızda bulunuyorum. Motosikletimi alalı 2 ay oldu. Honda PCX 125.

İstanbul'da ikamet ediyorum ve özel bir ilaç firmasında Finans Yöneticisi olarak çalışıyorum.

Özellikle hafta sonu şehir içi ve dışı gezilerle ilgili bilgi almak ve bilgi paylaşımında bulunmak için üye oldum.

Herkese sevgiler, selamlar.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin :rendeer: ayrıca motosikletin de hayırlı olsun. Allah kazadan beladan korusun. Tekerin düz bassın :cat:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
hoşgeldiniz sefa geldiniz iyi bir seçimle aramıza katılmışsınız hondanın pcx 125 modelini bende yakından takip ediyoruim ilerleyen zamanda fikir alışverişinde bulunmak üzere şimdi ayanızın tozuyla soru yağmuruna tutmayalım sizi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst