- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 531
- Konu Yazar
- #1
gülşah hoş geldin
lespaul_84' Alıntı:hani kamera nerde, nereye el sallıyoruz?:queen:
gülşah' Alıntı:merhaba arkadaslar..ben gülşah..istanbul bahçelievlerde yaşıyorum ,matematik öğretmeniyim..aslında ben araba kullanmayı çok seviyorum ama arabamın basına devamlı saçma sapan seyler geliyo ve bende artık canımdan bezdim desem yeridir..zaten hep aklımdaydı motor kullanmak bi vesile arıyodum nitekim oldu ve dün A2 ehliyeti almak için kursa yazıldım..motorlara bakarken bu siteyi buldum..şimdi nasıl bi motor alacagımı belirlemem gerekiyo..bana yardımcı olursunuz umarım..scotter tarzı bişey istemiyorum..bi arkadas hiç bişey yazmamış epey haslamışsınız okudum umarım banada aynı şeyi yapmazsınız..çünkü ben gerçekten çok cahilim bu konuda..:salut: bayanlar için daha çok hangi motorları önerirsiniz?yorumlarınızı bekliyorum..