merhaba

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kim geldi çözemedim :) hoşgeldin
bende bi memlekete bi selam göndereyim mi kamera çekiyormu :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
gülşah siteye yeni üye oldu onun icin hoşgeldin partisi vermedik sadece hoşgeldin dedik
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hangi tv abii akşam yayınlanırmı bende burdan ankarada ki arkadaşlarıma selammlarımı yolluyom:queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
2
merhabaaa

merhaba arkadaslar..ben gülşah..istanbul bahçelievlerde yaşıyorum ,matematik öğretmeniyim..aslında ben araba kullanmayı çok seviyorum ama arabamın basına devamlı saçma sapan seyler geliyo ve bende artık canımdan bezdim desem yeridir..zaten hep aklımdaydı motor kullanmak bi vesile arıyodum nitekim oldu ve dün A2 ehliyeti almak için kursa yazıldım..motorlara bakarken bu siteyi buldum..şimdi nasıl bi motor alacagımı belirlemem gerekiyo..bana yardımcı olursunuz umarım..scotter tarzı bişey istemiyorum..bi arkadas hiç bişey yazmamış epey haslamışsınız okudum umarım banada aynı şeyi yapmazsınız:) ..çünkü ben gerçekten çok cahilim bu konuda..:salut: bayanlar için daha çok hangi motorları önerirsiniz?yorumlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
ALBATROS-FB zamanın ötesinden bir karşılama yapmış anlaşılan :) başlıkları birleştirdim, gülşah 'ın mesaj azcık altta kaldı tarih sıralamasından dolayı, hoşgeldin MT 'ye.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
gülşah' Alıntı:
merhaba arkadaslar..ben gülşah..istanbul bahçelievlerde yaşıyorum ,matematik öğretmeniyim..aslında ben araba kullanmayı çok seviyorum ama arabamın basına devamlı saçma sapan seyler geliyo ve bende artık canımdan bezdim desem yeridir..zaten hep aklımdaydı motor kullanmak bi vesile arıyodum nitekim oldu ve dün A2 ehliyeti almak için kursa yazıldım..motorlara bakarken bu siteyi buldum..şimdi nasıl bi motor alacagımı belirlemem gerekiyo..bana yardımcı olursunuz umarım..scotter tarzı bişey istemiyorum..bi arkadas hiç bişey yazmamış epey haslamışsınız okudum umarım banada aynı şeyi yapmazsınız:) ..çünkü ben gerçekten çok cahilim bu konuda..:salut: bayanlar için daha çok hangi motorları önerirsiniz?yorumlarınızı bekliyorum..

şimdi hoşgeldin diyelim :rendeer:

biz de kamera şakası sanmıştık pardon:cherry:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
aramıza hoşgeldin:rendeer:
benim düşüncem, bayan motoru veya erkek motoru diye birşey yoktur.
herkes her motoru kullanabilir bence.
önemli olan çok güçlü ve çok ağır olmayan bir motosiklet seçip onunla başlamak.
yani kişinin fiziğine uyum sağlayabilecek bir motor olmalı derim.
farklı düşünen olabilir ama benim düşüncem budur.:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst