- Katılım
- 18 Haz 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
Adım Mahmut Cura,Hatay'lıyım, Bursa'da yaşıyorum, 41 yaşındayım, Elektrik Mühendisiyim. Yeni dostluklar ve keyifli paylaşımlar için doğru bir adres olduğuna inandığım bu foruma yeni katıldım. Herkese kazasız belasız günler diliyorum.
Adım Mahmut Cura,Hatay'lıyım, Bursa'da yaşıyorum, 41 yaşındayım, Elektrik Mühendisiyim. Yeni dostluklar ve keyifli paylaşımlar için doğru bir adres olduğuna inandığım bu foruma yeni katıldım. Herkese kazasız belasız günler diliyorum.