Merhaba

Katılım
2 May 2015
Mesajlar
5
Ismim Baransel Istanbulda yaşıyorum 1 2 ay içinde kuba superlight 200 almayı düşünüyorum motor kullanma konusunda pek tecrübem yok bu yüzden ehliyet ile birlikte özel eğitimde alicam. Lütfen bilgilerinizi esirgemeyin teşekkürler ☺
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst