Merhaba,

Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
22
1990 Yılından beri motor sürüyorum, emekliyim, İzmir de yaşıyorum,
son 2 yıldan beri Xcity kullanmaktayım.

Emeklilikle birlikte vitesli motorları bıraktım, rahatı ve ekonomiyi yani otomatik vitesi seçtim, önceki Xevo'ydu, şimdiki de Xcity. Otomatik vitesli scooterdan çok memnunum.

Hepinize iyi günler, güzel geziler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst