- Katılım
- 16 Tem 2014
- Mesajlar
- 5
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250 , TVS Apache 150
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Adım Yücel, 34 yaşındayım.İstanbulda yaşıyorum.Çok uzun zamandır hevesli olmama rağmen ancak geçen ay motor kullanmya başlayabildim. Şirketimizdeki kurye arkadaşın ayrılması sonucu Tvs Apache Rtr 150 bana kaldı ve ben de sürücü kursuna yazılarak direksiyon sınavına girdim ve geçtim.Şimdi prosedurlerin tamamlanıp ehliyetimin gelmesini bekliyorum. Bu arada Yamaha Riding academy Rahmi Barutçu'dan eğitim aldım.
Uzun zaman Chopper/Cruiser tarzı motorsikletler'e hevesliydim fakat işin içine biraz girince Touring/Enduro'nun hayat felsefeme ve motorsikletten beklentime daha yakın olduğunu farkettim. Apache'yle biraz kilometre yaptıktan sonra Bmw f650 tarzı bir makine düşünüyorum.
Herkese Sorunsuz,Kazasız, Keyifli sürüşler dilerim..
Adım Yücel, 34 yaşındayım.İstanbulda yaşıyorum.Çok uzun zamandır hevesli olmama rağmen ancak geçen ay motor kullanmya başlayabildim. Şirketimizdeki kurye arkadaşın ayrılması sonucu Tvs Apache Rtr 150 bana kaldı ve ben de sürücü kursuna yazılarak direksiyon sınavına girdim ve geçtim.Şimdi prosedurlerin tamamlanıp ehliyetimin gelmesini bekliyorum. Bu arada Yamaha Riding academy Rahmi Barutçu'dan eğitim aldım.
Uzun zaman Chopper/Cruiser tarzı motorsikletler'e hevesliydim fakat işin içine biraz girince Touring/Enduro'nun hayat felsefeme ve motorsikletten beklentime daha yakın olduğunu farkettim. Apache'yle biraz kilometre yaptıktan sonra Bmw f650 tarzı bir makine düşünüyorum.
Herkese Sorunsuz,Kazasız, Keyifli sürüşler dilerim..