merhaba....

Katılım
2 Kas 2013
Mesajlar
1
Merhaba,ismim Berker Istanbul Pendik de ikamet ediyorum,250 cc jinlun motosikletim var sosyal aktivitelrinizde aktif olmak istiyorum...kazasiz belasiz surusler
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
konuyu şimdi gördüm hoşgeldin. bende pendikte oturuyorum arada güneşli hafta sonları şile taraflarına doğru gidiyorum bu mesajı görürsen telini mesaj at çağırırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst