Merhaba

Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
4
Ben uğuryıldırım Kaya. İsyanbul Şişli'den aranıza katılıyorum şu anda kendime ait motorsikletim yok ama yakında hysoung gt250 naked almak istiyorum. Daha 17 yaşındayım ama 7yaşından beri motorsiklet üstündeyim babamdan gelen bir aşk bu...
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
28
Hoşgeldin, ben de yeniyim. İki teker tecrübem bisikletten ibaretti bugüne kadar ama iyi ki öyleymiş motorsiklet biraz daha üstünü ve tabi ki bu şehir için en büyük kolaylığı. Hayırlısı olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst