merhaba

Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
3
Kayseri'de yasiyorum. Gunluk hayatta otomobil kullaniyorum. 2 ay once motosiklet kullanmaya basladim. Amacim haftasonlari biraz hava almak ve stres atmak. Baslangic motorumu secerken cok dusundum. Kesinlikle hiz tutkum yok. Tatli tatli seyahat etmeyi seviyorum. Idealimde Yamaha Midnight Star 950 olsa da forumlarda gezindikten sonra baslangic icin YBR 125 ESD'de karar kildim. Kullanimi cok kolay bir motor. Keci gibi her yola giriyor. Tek kotu tarafi orjinal lastikleri, onlari da yakinda degisecegim. Amacim 2 yil kadar bu motoru kullanip daha sonra japon bir cruiser'a gecis yapmak. Tavsiyelerinizi ve goruslerinizi bekliyorum.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ovv çok iyi
İlk defa burada birisi bize sormadan yüksek hacimli motor haricinde forumu okuyup kendi isteği ile düşük cc bir motor almış tebrik ediyorum sizi
:bestmt::rendeer::rendeer:::haapppy:::haapppy:::biggrinn::biggrinn::biggrinn::coool::::coool::::coool::
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
3
Ovv çok iyi
İlk defa burada birisi bize sormadan yüksek hacimli motor haricinde forumu okuyup kendi isteği ile düşük cc bir motor almış tebrik ediyorum sizi
:bestmt::rendeer::rendeer:::haapppy:::haapppy:::biggrinn::biggrinn::biggrinn::coool::::coool::::coool::

Tesekkurler. Baslangic motoru konusunda forumda yeteri kadar konu oldugu icin :) tekrar konu acmadim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

Aramıza hoşgeldiniz.

Tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst