- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, küçüklüğümden (5 yaşından) beri istediğim araca üç hafta önce kavuştum motorum yeni kasa Honda 250r beyaz versiyon. Bu siteye üye olmamda ki en büyük amaç tecrübeli sürücülerin tecrübelerinden yararlanmak ve ilerleyen zamanlarda kendi tecrübelerimizi yazmak.Kazasız sürüşler dileğiyle.