Merhaba tüm motosiklet kullanan arkadaşlar

Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
6
Merhabalar, küçüklüğümden (5 yaşından) beri istediğim araca üç hafta önce kavuştum motorum yeni kasa Honda 250r beyaz versiyon. Bu siteye üye olmamda ki en büyük amaç tecrübeli sürücülerin tecrübelerinden yararlanmak ve ilerleyen zamanlarda kendi tecrübelerimizi yazmak.Kazasız sürüşler dileğiyle.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hoşgeldin Erzurumlu.. ::sm_smile
 
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
18
hoşgeldin hayırlı olsun motorun kazasız belasız kilometreler dilerim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst