merhaba motosiklet camiası

Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
4
inanılmaz garip olaylar oluyor yeni motosiklet alma konusunda. başlangıç motorları seviyesinde değerlendirilen 125cc ve 250 cc kategorilerinde çok az alternatif olmasına rağmen bu alternatiflerin de stokları bitti ya da bitmek üzere.
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
yav hacı stoğu stok'mu bitmiş hangisi kim dedi ne yapmaya çalışıyon hangi marka bib bib bib bib biiiiib biiiib dünyadan sesleniyom kendini tanıt kaç yaşındasın bu dünyalı merakı ne zaman başladı bi selam ver vs. vs.:queen::queen::queen::queen::queen: bib bib biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib bib:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
merhabalar hoş geldınız ne model almak istıyorsunuz biraz bahsedermısınız
 
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar

kısaca kendimi tanıtayım. ben 30 yaşında birkaç ay öncesine kadar Bursa'da yaşamış ve çalışmış ; bugün ise bir iş değişikliği nedeniyle istanbul'da yaşamaya başlayan biriyim. Makina Mühendisiyim.Motor tutkum ise son birkaç aydır var. Gerek siteden gerekse bayilerden araştırma yaparak bir ss motor almak istiyorum. Fakat istediğim motoru şuana kadar bulamadım (kalite, fiyat, estetik vb. kriterlere göre). Şuana kadar yaptığım araştırmalar sonunda da keşke Yamaha YZF 125 R ın 250 cc lik versiyonu olsaydı diyorum. Ama yok... u arada ehliyet için de 22 Ağustos sınav tarihim .
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ss motoru ha işte piyasadakı açık abi makına mühendisi sin yap bi tane:mrgreen:
şaka bi yana aramıza hoş geldınız benım tavsıyem kawazaki nınja hyosoung 250 olabılır
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
haklısın askon :cat:
ninja 250cc ler içinde tercih edebilecegin en güzel makine :wiinkk:
 
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
4
tekrar hoşbulduk sıcak karşılamanız için teşekkürler...

ninja 250 cc benim de favorim gibi duruyor şimdilik. bu haftasonu vespanın iki günlük eğitimine katılacağım. ondan sonra da artık alırım. ama en son kızıltoprağa gittiğimde 2 adet Türkiye stoğu demişlerdi ninja için. YZF 125 R Türkiyede kalmadı. Aprilia 125 ise sadece Ferco merkezde 1 adet. Ben de eğitim öncesi almak istemedim. Ve ilginç olan bu firmaların yeniden bu motorları getirme tarihleri Şubat-Mart 2010 gibi....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst