easyrider750 Katılım 9 Eyl 2008 Mesajlar 5 15 Eyl 2008 Konu Yazar #22 arkadaşlar çok sagolun varolun .kısa zamanda benim guzzi.nin tamirini bitireyim arada bir haftalık toplantılarınıza katılırım daha yakından tanışırız sevgiler
arkadaşlar çok sagolun varolun .kısa zamanda benim guzzi.nin tamirini bitireyim arada bir haftalık toplantılarınıza katılırım daha yakından tanışırız sevgiler
osmanba Katılım 5 Haz 2006 Mesajlar 1,037 15 Eyl 2008 #23 Hoşgeldiniz celal bey. Dinazor yavrusu epeyidir yetim kalmıştı. İyi ki geldiniz. Her zaman beraber olmamız dileklerimle.
Hoşgeldiniz celal bey. Dinazor yavrusu epeyidir yetim kalmıştı. İyi ki geldiniz. Her zaman beraber olmamız dileklerimle.