Merhaba Herkese

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
10
aman arkadaşlar gözünüz yollarda kalmasın ben geldim ve geldiğime çok mutluyum. sevgili dostlarım sizleri çok seviyorum.....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
10
hoşbulduk dostlarım. ayrıca ben aragorn hayranıyım ve bu yüzden kimliğimi (yani yüzümü) gizliyorum....
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
hoşgeldin aragorn hayranı arkadaş :cat:
bari nickinide aragorn secseydin...wıldwıldwest ve aragorn tezat olmuş biraz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst