merhaba herkese

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
11
merhaba
sitenize bir arkadasim araciligiyla uye oldum.
Fuarda falan standinizi ziyaret ettim. Uzun süredir aktif olarak okuyucuydum ve sonunda motor tutkusunu yasama geciriyorum.
Bu hafta ehliyet kursuna yaziliyorum. Muhtemelen gelisim surucu kursu olacak.

Motor olarak da simdilik bir tanıdıgımın kullanmadigi kanuni elite 100 modeliyle baslayacagim. Daha sonra kendi tarzimi bulunca ve iki teker tecrubemi arttırınca en yugun modeli kesfedip almayi dusunuyorum.
Haftaya su kanuni ile bir baslayalim bakalim.
Arada bir bilginize basvuracagim tabi ki. Herkese merhaba..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst