Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 13 Eyl 2009
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba ben Ahmet 16 yaşındayım..Lise 3. sınıf öğrencisiyim.
Sonunda belli bir zamandır biriktirdiğim harçlıklarımı bir motora yatırmak istiyorum...2-3 aya kadar almayı düşünüyorum...Ehliyetim yok daha ehliyete 1 yıl civarı var sanıyorum.:cyclopsanBu zaman içerisindede motorumu sevmeyi ve arada alıştırma yapmayı planlıyorum =)) Ehliyeti alınca rahat olacağım inşallah...Aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.Hayatımın başlangıcı ilk motorlu taşıtımı almayı sabırsızlıkla bekliyorum.Bundan sonra sizlerle beraberim..=))
,:rendeer:
Saygılar...
Sonunda belli bir zamandır biriktirdiğim harçlıklarımı bir motora yatırmak istiyorum...2-3 aya kadar almayı düşünüyorum...Ehliyetim yok daha ehliyete 1 yıl civarı var sanıyorum.:cyclopsanBu zaman içerisindede motorumu sevmeyi ve arada alıştırma yapmayı planlıyorum =)) Ehliyeti alınca rahat olacağım inşallah...Aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.Hayatımın başlangıcı ilk motorlu taşıtımı almayı sabırsızlıkla bekliyorum.Bundan sonra sizlerle beraberim..=))
Saygılar...