Merhaba Hayırlı Ramazanlar...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba ben Ahmet 16 yaşındayım..Lise 3. sınıf öğrencisiyim.
Sonunda belli bir zamandır biriktirdiğim harçlıklarımı bir motora yatırmak istiyorum...2-3 aya kadar almayı düşünüyorum...Ehliyetim yok daha ehliyete 1 yıl civarı var sanıyorum.:cyclopsanBu zaman içerisindede motorumu sevmeyi ve arada alıştırma yapmayı planlıyorum =)) Ehliyeti alınca rahat olacağım inşallah...Aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.Hayatımın başlangıcı ilk motorlu taşıtımı almayı sabırsızlıkla bekliyorum.Bundan sonra sizlerle beraberim..=)):),:rendeer:

Saygılar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısınız, kafaya koydum bir kere gerisi nafile :S...Ahh bu sabırsızlık bir an önce büyüme isteğiiii....:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Haklısınız, kafaya koydum bir kere gerisi nafile :S...Ahh bu sabırsızlık bir an önce büyüme isteğiiii....:)

o büyüme isteği ve sabırsızlık bir anda ehliyetsiz araç kullanmaktan yaklaşık 650 TL. lik ceza makbuzu veya allah korusun bir kazaya karışma durumunda %100 suçlu olarak mahkemeye çıkmana neden olmaz umarım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst