- Katılım
- 19 Ara 2025
- Mesajlar
- 125
gece saat 1 de kapkaranlık yol. Hava soğuk acilen eve varayım 25km yol yaptım donuyorum niyetiyle 90la gidiyodum. Kapkaranlık yolda derinlemesine bir çukur vardı. Yavaş bir hızla gitsem büyük ihtimal takla atıcaktım. Hızla gittiğim için ettiğim dualar korudu heralde. Nerdeyse 2 lastiğim havada bir şekilde yukarıdan süzüldüm 
NS200ün dayanıklılığını ve Gece kar kıyamet bile olsa hızlı gidilmeyip tın tın gidilmesi gerektiğini o gün anladım
NS200ün dayanıklılığını ve Gece kar kıyamet bile olsa hızlı gidilmeyip tın tın gidilmesi gerektiğini o gün anladım