Merhaba dostlarım serhat şehrinden ;)

Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
61
Aranıza yeni katıldım 22 yaşındayım ilk motorumu bu hafta alıorum kısmetse YBR 125 bi aksilik olmazsa kontaga basıcaz kısmetse edirneliyim başlangıc olarak güzel bi şeçim yaptıgımı umuorum deneyimlerim neticesinde çıta yükseltcez kısmetse ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldin dostum.Emin ol başlangıç olarak çok çok iyi bir seçim yaptın.Pişman olmazsın.
Hayırlı olsun:bounce:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz Ybr başlangıç için en iyisidir. Yeni başlayan bir arkadaşın yeni Ybr'si:)











 
Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
61
h.b herkeze malum edirnede şuanda çok kar var afan tufan gidio havalar :((
 
Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
61
dsc00071xe.jpg

dsc00069kv.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst