Merhaba dostlar...

Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
0
Merhaba arkadaşlar,
Aranıza katılmaktan çok mutluyum. Uzun zamandır siteyi takip ediyorum ve internette yer alan diğer forumlara göre çok çok kaliteli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Takiplerimde herkesin birbirine yardımcı olduğunu ve ukalalık yaparak bilgi verilmediğini görüyorum.
Trabzonda yaşıyorum bu bölgenin hava durumunu az çok bilirsiniz, sürekli yağmur yağar ama burada bu tutkuyu dindirmenin anlamı yok deyip, ehliyetimi aldım(30 yaşındayım).
Şimdi kendime chooper/cruiser motor bakıyorum. İnşallah üyelerle birlikte güzel, keyifli günlerde bir araya geliriz.

Saygılarımla,
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
aramıza hoşgeldiniz,
umarım hayalleriniz en kısa zamanda istediğiniz bir makineye dönüşürde,ikitekerle yollarda olursunuz....
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
Merhaba arkadaşlar,
Aranıza katılmaktan çok mutluyum. Uzun zamandır siteyi takip ediyorum ve internette yer alan diğer forumlara göre çok çok kaliteli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Takiplerimde herkesin birbirine yardımcı olduğunu ve ukalalık yaparak bilgi verilmediğini görüyorum.
Trabzonda yaşıyorum bu bölgenin hava durumunu az çok bilirsiniz, sürekli yağmur yağar ama burada bu tutkuyu dindirmenin anlamı yok deyip, ehliyetimi aldım(30 yaşındayım).
Şimdi kendime chooper/cruiser motor bakıyorum. İnşallah üyelerle birlikte güzel, keyifli günlerde bir araya geliriz.

Saygılarımla,

aramiza hoş geldin bir an öne yaz olsun geziler belki bir gün ayni gezide yer aliriz :flower:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Merhaba arkadaşlar,
Aranıza katılmaktan çok mutluyum. Uzun zamandır siteyi takip ediyorum ve internette yer alan diğer forumlara göre çok çok kaliteli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Takiplerimde herkesin birbirine yardımcı olduğunu ve ukalalık yaparak bilgi verilmediğini görüyorum.
Trabzonda yaşıyorum bu bölgenin hava durumunu az çok bilirsiniz, sürekli yağmur yağar ama burada bu tutkuyu dindirmenin anlamı yok deyip, ehliyetimi aldım(30 yaşındayım).
Şimdi kendime chooper/cruiser motor bakıyorum. İnşallah üyelerle birlikte güzel, keyifli günlerde bir araya geliriz.

Saygılarımla,

Hoş geldin herşeyin hayırlısı olsun...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin hocam, Trabzon dehşet bir yer 3 kere gelmiştim, kıymetini bilin :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hoşgeldin hocam.Trabzon güzeldir.Gitmedim ama sanki gitmiş gibiyim.Ya yağmurda boşver cruiser.:p Pas yapar nikelajlar.Şaka şaka.Ehliyetinizi de almışsınız.Bilinçli olmak muhteşem bir durum.Korumaları da unutmayın.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih hocam Trabzon tam Enduro luk memleket :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst