merhaba bende yeniyim alanyadana arkadaş arıyorum

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
3
alanyadan yeni arkadaşlar arıyorum gerçi motorum biraz küçük ama olsun.:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: Aramıza hoşgeldin dostum
motorunun küçük olması senin notorcu olmanı geğiştirmez dert etme
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Hoşgeldin Arkadaşım motosiklet konusunda kompleks yok burada makine olmasa ne yazar aramıza hoş geldin dikkat et tutku yaratır
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Hosgeldin,

Alanyadan var Arkadaslar Sitede, görüyordum fakat kendinden cok fazla Bahsetmissin olmuyor böyle bidaha kine lütfen biraz kisa tut :rendeer: :cherry:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
muslum941' Alıntı:
alanyadan yeni arkadaşlar arıyorum gerçi motorum biraz küçük ama olsun.:cat:
arkadaşım, küçük ya da büyük olması ırsi bir sorun! :)
yav siz de niye atlıyorsunuz hoşgeldin diye! acaba kim hoşgeldi? böyle kendini tanıtmadan paldır küldür nereye?
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
daha tanışmada alanyadan arkadaş arıyorum yazmışsın once bi tanıt kendini

gei yapmak amacı ilemi arıyorsun arkadaş öyle ise alanyada mt grubu yok herkes kendisi takılıyor ama yardımcı olabileceğim bir konu varsa elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
::hosgeldi aramıza :rendeer: Alanya'lı değilim ama olsun ben de mavilerin tutkunuyum İSKENDERUN


::gleam:: ___KILIÇ___ ::gleam::
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
brek brek, arkadaş arıyorum arkadaş arıyorum
hehe
hoşgeldin...:rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
3
selam

bbaday' Alıntı:
daha tanışmada alanyadan arkadaş arıyorum yazmışsın once bi tanıt kendini

gei yapmak amacı ilemi arıyorsun arkadaş öyle ise alanyada mt grubu yok herkes kendisi takılıyor ama yardımcı olabileceğim bir konu varsa elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım

baba harbiden yakışıklıymışın ya ttanitim ne demek 24 yaşındayım mersinliyim belediyed çalışıyorum 1.76 boyun da 80 kilodayım esmerim gözlerim mai saç rengim siyah yeterlidir herhal.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin iyi vakit geçirmen dileklerimle
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Eskiler bilir telsiz sadece polisler ve denizciler içindi normal vatandaş telsiz kullanamazdı yasaktı sora özal serbest bıraktı ...bizim millet telsizi napacak hemen kapış kapış satıldı telsizler..alan arkadaş arıyorum anonsu yapıyodu...senin başlığı okuyunca o aklıma geldi..

Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst