wayy metehan abı nasılsın....forrap' Alıntı:Aramıza hoşgeldin...:rendeer: Mete_han nickli arkadaşa dikkat et:cataha bi kaç ay önce çıktı akıl hastanesinden...
![]()
Hoşgeldin...batuhan35' Alıntı:herkese selam...![]()
pazar gunu silıvrı gezısıne tesasuf eserı katıldım ve ıyıkı katılmısım...:cat:
bu kadar sıcak ve kalıtelı ınsalarla yenı arkadaslar la tanısmıs oldum
tum motosılet.net e selamlar...:wiinkk:
merhabalespaul_84' Alıntı:wayy, batuhan gelmiş yaw
aramıza hoşgeldin abi, kalıcı olursun umarım.
burası çok güzeldir, sen de geçen geziden sonra anlamışsındır zaten![]()
en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle. yardımlarını unutmuş değilim:wiinkk:
kendine çok iyi bak!:cat: