merhaba...ben batuhan

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
herkese selam...:)
pazar gunu silıvrı gezısıne tesasuf eserı katıldım ve ıyıkı katılmısım...:cat:
bu kadar sıcak ve kalıtelı ınsalarla yenı arkadaslar la tanısmıs oldum
tum motosılet.net e selamlar...:wiinkk:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hojgeldin batuhan
silivri ve org. teror güzeldir :) şimdi daha büyük bir yerden içeriye girdin buyur şöyle geç bakalım ne içersin :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
batuhan35 aramıza hoşgeldin katılımının devamlı olması dileğiyle:cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: Aramıza hoşgeldin dostum
gerçi silivri yolunda bayağı tanıştık:queen:
umarım birdahaki gezilerde görüşürüz(benim çin su koymazsa)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
batu naber lennn...

biz 2 kymco delisiyiz Gülhane parkında...

ne mt.net bunun farkında...nede md farkında....:p :queen: :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...:rendeer: Mete_han nickli arkadaşa dikkat et:cat:Daha bi kaç ay önce çıktı akıl hastanesinden...:)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
wayy, batuhan gelmiş yaw:)
aramıza hoşgeldin abi, kalıcı olursun umarım.
burası çok güzeldir, sen de geçen geziden sonra anlamışsındır zaten:)
en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle. yardımlarını unutmuş değilim:wiinkk:
kendine çok iyi bak!:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst